Nytt läge - Wünderbart!

Åter ca ett halvår sen sist, men den som väntar på nå gott...
Äntligen har man fått något att se fram emot, ett ljus i den mörka vinter tunneln, blir nämligen flytt om 2 månader!
Då byter jag min lilla 2:a på 44 kvm mot en stor 3:a på 89 kvm, vilket känns wünderbart! Att få ha ett riktigt kök men en fullstor spis är efterlängtat. Ett till plus är att jag blir "grannar" med J.S och J.B, mkt trevligt!
Livet utan facebook rullar på även om det kliar i fingrarna ibland, men tanken var att vara utan det i en månad och det ska nog inte vara några problem (11 dagar kvar).
Livet utan facebook +/-
+ bättre dygns rytm, får mer (vettiga) saker gjort, telefonbatteriet räcker längre
- missar inbjudningar, mindre koll på vad vännerna har gjort, utebliven bild-delning (kanske blir här ist)
Då får vi se om jag uppdaterar om ett halvår igen eller om man uppdaterar lite bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0