Julhandel

Blev inget inlägg igår, dåligt av mig, men så kan det gå, orkade inte när jag kom hem igår...

Igår var annars en helt okey dag, försök till plugg men känner mig så jävla oladdad på att plugga, har nog lite att göra med att vi inte har några lektioner längre, allt blir på eget ansvar och för mig som alltid gör allt sista sekunden är detta Inte bra. Men jag gör så gott jag kan! ;)

Blev för övrigt bjuden på mat, lussekatter och trevligt sällskap igår. Det är inte var dag man blir det, även om det var lite väl mkt kikärtor i maten så smakade det bra! :)

Idag har det blivit lite skrivande och snart bär det av till Mor för att möta upp kära syster som jag ska julhandla med på M-berg. Ska se över vilka som är värda julklappar, haha. Blir dessutom träning efter M-berg...

Modefreaks (jag och syster)

Bjuder på en Spotify-lista som är perfekt när det ska till att städas eller diskas (tryck på bilden):



Återkommer kanske i kväll, tills dess må bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0