Kalla, kalla, kalla Sverige!

Fan va kallt det ska, om man ändå bara kunde hoppa på första bästa plan till solen. Igår när vi tränade i Kumlahallen trodde jag att vi skulle bli dödade av isbjörnar, burrr burrr!



Ringde min biologi lärare idag och frågade om en uppgift som jag tyckte var lite konstig, frågade hur jag skulle få ihop så mkt text som man ska. Svaret var; det är mkt ordbajsande i biologi för att få ihop det men huvudsaken är att jag förstår att du förstår, blablabla... Lustig lärare, men då är det väl bara skriva på då!

Blir nog att boka in en tid hos Emanuel snart, förhoppningsvis ramlar det in lite jul pengar som kan bidra (jag har varit jätte snäll i år)! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0