Fått körkortet med frukostflingorna?

På väg till matchen idag så hade man åkt i god tid för att det var halt och för att jag skulle hinna handla på systemet innan matchen, jo vad händer? Man blir ner prejad i diket av en idiot som inte kan hålla sig på sin sida, stannar han/hon? NEJ FÖR FAN! Inte nog med att den personen inte kunde köra bil, så stannar personen inte och kollar hur det gick. Jävla sågspån!


Nu gick det som tur vad bra med både mig och bilen, eftersom JAG åkte sakta, och sen har man en snäll kompis som kunde fixa ölen som jag sitter och dricker på nu, tack Crille! Matchen gick oxå bra för övrigt, vinst med 8-2. Nu blir det fest med gamla klassen och förmodligen utgång på det, ska bli kul! :)

Kör försiktigt på dom hala vägarna, även om du kan köra så betyder inte det att den du möter kan det, SKÅL!

Jag och några från gamla klassen i Sthlm

Kommentarer
Postat av: Mia

Mäh!? 1. Jag e inte med på bilden. 2. jag e inte bjuden på den här festen!? :(

2010-12-04 @ 19:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0