betala dom sista räkningarna för i år...

...tråkigt bara att det kommer fler nästa år.

Har inte hänt så mkt under mellandagarna, förutom att hjälpa Astridh att flytta och att försöka bli kvitt denna eländiga förkylning. Var dock och klippte mig och inhandlade en skjorta på M-berg idag, är det bara jag som går vilse där varje gång?

I morgon blir det nyårs-supé på strömpis (igen), men det kan nog bli roligt, eftersom det är ett stort gäng som ska dit, det blir ju vad man gör det till! :)

Om jag inte skriver NÅ mer i år så vill jag önska alla ett gott nytt år!
PS. Vill passa på att tacka Sebastien Squillacis och Stephen Ward för insatserna i årets sista omgången i PL. (GLOOORY, GLOOOORY!!) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0