2011 i sikte

Har lite funderingar om man ska ha nå nyårslöfte eller om det bara är nå som ändå kommer brytas efter nån vecka, men det skadar väl inte att försöka? Ska försöka klura och lura ut något riktigt bra och återkommer med det.

Nu har jag äntligen fått min glögg, gott var det men var tyvärr bara lätt glögg. Behövde inte visa leg ens, haha, jag har ju fått visa leg i år när jag skulle köpa mig en red bull så man blev ju lite förvånad. Jag måste se riktigt ung och fräsch ut, även fast man ibland känner sig som en stel 70-åring när man kliver ur sängen! :)

Nu är frågan om man ska bojkotta idol imorn, anledningen för att man kollade har ju försvunnit med Linnea. Riktigt tråkigt, har ju varit idol-fredagar länge nu men nu känns det bara som en tråkig fredag. Men eftersom det inte finns så mkt annat att göra blir det nog det ändå. På lördag är det åter match, denna gång mot Askersund 13.00 i Kumlahallen. Efteråt blir det nog lite öl med grabbarna, det är ju helg trotts allt!


Kommentarer
Postat av: SCME

2010-12-03 @ 17:56:38
Postat av: Anonym

VAR MED OCH TÄVLA OM ATT BLI DAGENS BLOGG! Ger även toasters. ;)

http://SCME.blogg.se

2010-12-03 @ 17:56:44
Postat av: Carrooouw

Glögg är usch ;P

2010-12-03 @ 17:56:58
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0