El Clásico måndag!

Helgen flög förbi ganska fort, som vanligt, trodde det skulle bli en vit helg men J.S och jag körde en spontan utgång på fredagen. Var väl inte den roligaste utgången men inte den tråkigaste för den delen heller, konstiga saker händer tydligen när man är ute på fredagar iaf. Men blir nog att gå tillbaka till lördagar i fortsättningen! På lördagen blev det kalas och tacos och sen soffläge heeela kvällen med Ulven Peter (haha!). Söndagen var bra eftersom vi tog 3 nya poäng mot Pålsboda OCH att man äntligen fick bryta måltorkan.

Idag har det varit lite plugg och mkt lek med min nya otroligt roliga iphone app, iSwap Faces, som jag fick upp ögonen för i fredags när Raddo visa mig den! Nu i kväll blir det att försöka plugga lite mer innan El Clasico.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0