Sista rycket!

Lägenheten är ett ända stort bombnedslag av papper, böcker, antecknings block, pennor m.m. Vill bara bli klar med allt så man kan packa ner detta och sälja det som går att sälja. Sen att man inte har orkat pynta nå i år gör att julstämningen aldrig riktigt har kommit. Brukar gilla att pynta och så, ökar mysfaktorn med vintern men i och med att man flyttar snart har jag inte orkat plocka fram alla grejer för att sedan packa ihop allt igen, räcker med packande ändå skulle jag tippa på...

Synd att man missar Ekebys intern-cupen i kväll då foten inte är redo för det än, men så länge den hinner läka till derbymatchen mot Kumla så får man vara nöjd.

Har för övrigt charmat "idrott och hälsa"'s kurs ansvarig så jag får läsa det fast jag inte kommer hinna klart med biologi (eftersom en av examensuppgifterna inte går att göra under vintern, knäppt). Otroligt skönt att veta att man får plugga det man vill plugga till nästa termin! :)

Det blir julklapps byte den 23:e med kompisarna, vilket ska bli mycket trevligt, kan nog bli en och annan öl också. Ryktet säger att vi ska starta kl 12! :)

Nu ska jag slänga ihop en uppsats om Mayella Ewell, wish me luck!

Vet att jag skriver väldigt osammanhängande nu men hoppas ni förstår ändå, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0