Dricka sig nykter

Visst blev man lite piggare av cykelturen till Bogren, men den dova huvudvärken vägrade släppa. Men efter ett par fifa matcher, en pizza, en alvedon och ett par ner tvingade öl började man känna sig som en människa igen. Blev sen skattkalas när vi spelade nå spel som jag inte kommer ihåg vad det hette. Man sjöng iaf en bit av en låt text i fel melodi så fick dom andra gissa vad det var för låt, vad illa det lät men så jävla kul, skrattade faktiskt så att tårarna kom.

Efter det följde jag (bröderna) STRÖMen till ritz. Även om jag hade fått i mig ett antal öl kände jag mig nyktrare än vad jag gjort på hela helgen, kändes verkligen som jag var på fel ställe. Det första man får höra av en jag hälsa på: fan va stel du är, vad är det med dig? Haha. Hur är jag när jag är full? Men om jag ska vara ärlig kände jag mig väldigt stel bland alla dessa fulla människor som snubblade omkring. Vi gjorde iaf ett tappert försök att beställa i baren och försöka komma i fas med alla andra. Men det gick bara inte. På dansgolvet kände man sig som en mupp och det känns verkligen som alla kollar på en. Aja man ser iaf hur andra är när dom är fulla, kan ju vara rätt kul det med ibland.

mmmM, vad fin du är! haha :)

Känner mig faktiskt ganska pigg nu men ska försöka sova så jag kommer upp i hyfsat tid i morgon.

Dräggfull à la Sebastian (OBS! gammal bild, haha):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0