Bakfylle söndag

Gårdagens klassfest var mycket trevligt, hade inte träffat några av dom på ett tag så det var kul att träffa dom igen. Tråkigt att inte alla kunde komma bara, men vi gjorde det bästa av det och det var mkt skratt kvällen igenom med roliga drick lekar med udda regler! Utgången var som vanligt inte lika bra som förfesten men det var ändå helt okey, dock riktigt kallt att gå ända hem från stan!

Idag har jag varit helt slut. Kollat på en intressant film, Eat Pray Love, hade inga höga förväntningar alls, trodde t.o.m den skulle vara dålig. Men det var en film som fick en att tänka, som huvudpersonen i filmen kan jag oxå känna att jag bara vill släppa allt och dra utomlands i 1 år. En svenska var med i den, Tuva Novotny, lite otippat. Och sen att det var scener från Bali som är ett av mina favorit resmål gjorde mig ännu mer sugen på att bara dra. En bra film som får en att drömma sig bort för en stund. På eftermiddagen och kvällen har jag hälsat på far. Middag och samkväm, skönt att bli serverad mat en dag som denna!

Denna vecka blir det uppsats skrivande för hela slanten och träning på det, hoppas man kan hitta på något roligt mellan allt pluggande bara. Man måste unna sig lite roliga saker då och då för att uppskatta livet och för att ha kraft att ta tag i dom tråkigare sakerna man måste göra. Idag pallar inte mitt huvud nå uppsats skrivande så får bli en till film här i soffan och sen sängen för att ladda upp batteriet till den kommande veckan.

Lite bilder från en moppeutflykt på Bali (2008):

Kommentarer
Postat av: lowlow

Vill du vara med på Veckans Blogg? :D



http://lowlowz.blogg.se/2010/december/veckans-blogg.html



Anmäl genom att kommentera "jag är med"

2010-12-05 @ 22:45:00
URL: http://lowlowz.blogg.se/
Postat av: kayla

Jag vill tipsa om en jätte bra sida där du kan vinna iphones/ipads/ipods! Bli medlem och bjud in dina vänner! Man bjuder in vänner för att få större chans att vinna! 100 st vinner varje dag! Så bli medlem och bjud in dina vänner! Här har du sidan: http://www.spinglo.com/?go=registercustomer om de kommer upp att du måste skriva in en "invite code" så är koden 123

Allt är helt gratis!

Lycka till!

2010-12-05 @ 23:31:13
URL: http://kaylatf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0